dinsdag 25 november 2014

LA 4 The Challenge

Gefeliciteerd, je hebt toegang tot de spelomgeving van LA 4 The Challenge!


Welkom bij het spel dat de komende weken je leven zal beheersen. Het spel is nu gestart en jij bent deelnemer.

Je start op het laagste niveau: niveau Dummy.
Door het spelen van het spel behaal je experience points en bereik je uiteindelijk een hoger level. Tijdens het spel doorloop je verschillende quests. De quests vragen van jou kennis en inzicht, doorzettingsvermogen, creativiteit en samenwerking. De gamemasters van LA 4 begeleiden je door het spel. De einddatum staat al vast. Op 20 april eindigt de game en is de winnaar bekend!!




Je kunt nu al startpunten verdienen door de onderstaande opdracht uit te werken en mee te nemen op 26 januari

#LA4: maak een lijst met contacten uit je sociale media netwerken die nuttig kunnen zijn voor LA4 en neem mee.

9 opmerkingen:

  1. Beste game-masters. Nu heb ik dit blog al gevonden en bereid ik me graag voor op de eerste bijeenkomst. Maar hoe weet ik nu wat 'nuttige' contacten zijn als ik niet precies weet hoe LA4 er uit ziet? Ik zag dat er een pagina 'La4 Toelichting' was, maar die is verdwenen. :)

    P.s. Nog geen idee wat me allemaal te wachten staat, maar vind het nu al leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Rick, je hebt een 'goede vraag' gesteld. Als beloning krijg je een nuttig antwoord. Zie elders op deze blog voor een korte omschrijving van La4.
      De gamemasters

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dat kan hoor! Er is een 'side bet' aan de gang :) Zie de MLI-blogbattle http://2bejammed.org/2015/01/28/grenswerkers-mlibrug-la4mli/

      Verwijderen
    2. Ja, Danielle die sidebet is echt iets voor jou. Gaat momenteel over boundary crossing (van Sanne Akkerman), ik probeer de brokerrollen van Gould en Fernandez (1998) er tegenaan te zetten.

      Verwijderen
    3. Misschien dat Alex nu Gould en Fernandez meeneemt in de blogbattle. Ik heb hem "gechallenged" :)

      Verwijderen