maandag 23 februari 2015

Ranking 23 februari

Beste studenten, 

hierbij ontvangen jullie de ranking van vandaag. Omdat ik geen verstand heb van excel ontvangen jullie hierbij tijdelijk de scores. De grafiek volgt later :)

Hierin zitten de free lunches en de feedbackkaarten en de punten voor de antwoorden op 'dit wil ik ook in mijn klas'. Wij hebben met veel interesse jullie reacties gelezen en veel geleerd van de bruikbare tips. Ze waren erg interessant en er zaten (ook voor ons) veel nieuwe ideeën bij.

Eric Slaats sprak aan het eind van het college van vandaag over dat vooruit denken over het onderwijs in 2030 geen enkele zin heeft door de snelle ontwikkelingen van de technologie. 
We zijn heel benieuwd hoe dit jullie toekomstscenario raakt? Heeft dit een grote impact op jullie keuze? Hoe kun je dit meenemen in jullie leerteam? 

Je hoeft hier niet op te reageren, maar neem het wel mee in jullie overleg met het leerteam.

Groetjes Ankie



2 opmerkingen:

  1. Ik vond dit een moeilijke opmerking! Het leek erop dat Eric geen idee had waar wij mee bezig waren in dit leerarrangement. Ik vond het college niet zeer geslaagd. Het stoorde mij dat het op een tentoonstelling leek van de opleidingen waar hij leiding aan gaf. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar het college in leerarrangement 2 over ict in onderwijs was voor mij meer inspirerend en helpend om dit zelf toe te passen in het onderwijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mamette, bedankt voor je feedback. We nemen het mee in het verbeterplan.
    Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen